אני כותב גם שם

אפשר למצוא כתיבה שלי במקומות רבים ברשת. פרט לבלוג שקדם לבלוג הזה, אני כותב בעיקר מאמרים אקדמיים או מקצועיים בבלוג 'הטרקלין' שהוא בלוג שעוסק בכל ענייני המשפט, ובבלוג הדוקטורנטים של אוניברסיטת חיפה. מאמרים שפירסמתי בכתבי עת מקצועיים אף הם מצאו את דרכם אל הרשת. אז מי שבאמת מתעניין ורוצה לראות כתיבה קצת יותר רצינית שלי, בנושאים דומים או משיקים לאלו שבבלוג –

ריכוז של המאמרים שכתבתי ב'הטרקלין'. – כמה עשרות מאמרים בנושאים שונים ומגוונים כולל המדור הבלתי נשכח 'ביקורת בתי המשפט בערי השדה'.

"על הדקרימינליזציה של נישואים דתיים בתורכיה" – בלוג הדוקטורנטים, יולי 2015.

"האח הגדול" – בלוג הדוקטורנטים, מאי 2014.

"תזכיר חוק חיים משותפים" – בלוג הדוקטורנטים, נובמבר 2013.

"עיקור כפוי להשבחת הגזע – אאוגניקה, ליברליזם והדרך האמריקאית" – זמנים, 2011.

"הסדר העדה הדתית בדיני מדינת ישראל כמנגנון של שליטה ומיון אתני" – פוליטיקה, 2014.

"על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על המילט" – מחקרי משפט, 2016.

1648 or 1948? No Room for Westphalia in the Middle-East –

זה מאמר שלי בירחון להיסטוריה של המשפט האירופי שמופיע בצ'כיה, שמדבר על ריבונות, מילט ופלורליזם משפטי. נשמע כבד אבל שבעה עמודים די כיפיים באנגלית.

"לא לביטול בתי משפט הצפון בחוק ההסדרים" – 'עבודה שחורה', 2013

"אגרות בית המשפט בחוק ההסדרים – הקלות לחזקים, פגיעה בחלשים' – עבודה שחורה, 2013.

"קווים מנחים אתיים לנציג הציבור בוועדת הלסינקי" – עלון הביואתיקה של המכללה האקדמית צפת, 2016.

קצת על המילט בערבית, ב'קד'אייה אסראיליה' היוצא לאור ברמאללה – نظام الملة الإسرائيل استعراض تاريخي وفكر

"מיכל רשומה במדריך היצאניות" – שיא שיאי השיאים מאמר בעמוד הדעות בהארץ, רק תעשו לי טובה ואל תגיעו לטוקבקים.

והכי חמוד –

"בעקבות ההומניזם" – ביקורת שלי על 'הקומדיה האנושית' של סארויאן ב'הפנקס' – 2014.

סבבה? סבבה אגוזים. (זה משפט שאי אפשר לכתוב בבלוג הדוקטורנטים, וזה למה שאני ואתם כאן.)

4 מחשבות על “אני כותב גם שם

  1. זה התפרסם כפוסט? התכוונתי להפוך את זה ללשונית שאפשר להיכנס אליה כל הזמן. טוב אני אשאיר את זה כאן ואוסיף לשונית. יש עוד הרבה מה ללמוד בוורדפרס.

    אהבתי

כתיבת תגובה